Postavljen je vrhunacmotoizvedbe, NinjaH2Rjeturbomotociklremek-djelo. Napravljenu suradnji visokog inženjeringaitehnologijeKawasakiHeavy Industries. NinjaH2R takmičarski rezanje–ruba motora, performanse, najvišu kvalitetudinamikepodvozja i mnoštvo pojedinosti iumješnosti napravili su novu ikonuna dva kotača.
Postavljen je vrhunacmotoizvedbe, NinjaH2Rjeturbomotociklremek-djelo. Napravljenu suradnji visokog inženjeringaitehnologijeKawasakiHeavy Industries. NinjaH2R takmičarski rezanje–ruba motora, performanse, najvišu kvalitetudinamikepodvozja i mnoštvo pojedinosti iumješnosti napravili su novu ikonuna dva kotača.
Tehničke specifikacije
Kôd modela
ZX1000YKF
boje
siva
Vrsta motora
4-taktni motor hlađen tekućinom
kapacitet
998 cm3
Okretaj x hod
76 x 55 mm
Omjer kompresije
8,3: 1
Maksimalna snaga
228 kW {310 KM} na 14.000 okretaja
Maksimalna snaga uz RAM Air
240 kW {326 KM} na 14.000 okretaja
Najveći okretni moment
165 Nm na 12.500 okretaja
Maksimalna brzina
299 km / h
Sustav ventila
DOHC, 16 ventila
Sustav goriva
Ubrizgavanje goriva: mm 50 mm x 4
Usisni sustav
Kawasaki kompresor
podmazivanje
Prisilno podmazivanje, mokro kućište radilice s hladnjakom ulja
mjenjač brzine
6 brzina
pogon
Zatvoreni lanac
kvačilo
Pomoćno i sklisko, mokro polimerno, ručno
Vrsta okvira
Čelična rešetka sa zakretnom pločom za vilice
Gume na prednjoj strani
Bridgestone RACIND BATTLAX V01 120 / 60D R17
Stražnje gume
Bridgestone RACIND BATTLAX V01 190 / 65D R17
Prednji dio ovjesa
Obrnuta, uljni zrak odvojen (AOS-II) trkaća vilica 43 mm s negativnim oprugama, prigušivanje i vraćanje, postavljanje objekta
Stražnji ovjes
Jednoslojne viseće vilice, novi Uni-Trak s Oehlins TTX36 plinski amortizer s ruksakom i negativnim oprugom, dvostruko (brzo / sporo) prigušivanje, prigušivanje povratka, potpuno podesiv set
KTRC, KLCM, KEBC, KQS, IMU, KCMF, KIBS, ESD, 3 načina rada, indikator uštede energije, indikator zupčanika, pokazivač nagiba, visoka izdržljivost
KTRC – K awasaki TR djelovanje C kontrolno
KLCM – K awasaki L aunch C kontrolno M ode
KEBC – K awasaki E ngine B grablje C kontrolno
KQS – K awasaki Q uick S hifter (gore i dolje)
IMU – Ja nertial M easurement U konac
KCMF – K awasaki C ornering M anagement F urezivanje
KIBS – K awasaki I inteligentno anti-lock B grablje S ystem
ESD – Oehlins E lectronic Sa suzenjem D amper